Activităţi extraşcolare-extracurriculare

“Când voi fi mare, vreau să fiu…”

“Ziua Ştafetei” se adreseaza tuturor copiilor si tinerilor cu varste cuprinse intre 12-18 ani, care stiu ce vor sa fie cand “vor creste mari” si vor sa-si creeze viitorul incepand de-acum. Pentru a prelua stafeta, copiii/tinerii trebuie sa faca parte dintr-un grup constituit la nivel local si inscris in campanie de catre un profesor/asistent social/lider ONG etc. Profesionistii care ii vor arata unui copil/tanar cum isi practica meseria, implicandu-i si consultandu-i la locul de munca, sunt numiti mentori. Predarea stafetei de catre mentori are loc intr-o zi si intr-un interval orar agreat de comun acord cu copilul, respectand totusi perioada campaniei.

Ziua Ştafetei 2016

Au fost zile de poveste, minunate. Am invatat multe lucruri noi si frumoase in locurile pe care le-am vizitat: Spitalul Providenta Iasi,  Cardiodent,Facultatea de Arte Vizuale si Design “George Enescu“ Iasi, Colegiul National de Arta “Octav Bancila“ Iasi, CSM Politehnica Iasi, Brutaria Panifcom, Politia Valea Lupului si un cabinet veterinar din Iasi. Fiecare vizita a fost o poveste, ne-am simtit bine, am descoperit lucruri noi, ne-am plimbat prin Copou, am creat legaturi noi si am ramas cu amintiri si cunostinte ce cu siguranta nu le vom uita.

Vă prezentăm pe scurt despre ce a fost vorba 🙂

20161118_143352

Leave a Reply

