Ora de desen

“Ini mini maini mo sau Ala bala portocala”. Cam aşa ne alegem uneori tema la desen

Da. Cam aşa ne-am ales noi tema de lucru de această dată.

Am aplicat acest joculeţ la clasa a V-a, dar cred că se potriveşte pentru orice vârstă.

Elevii au avut de scris pe un bileţel un nume sau un titlu (de carte, revistă, film, melodie) ori un cuvânt sau joc de cuvinte, o frază sau o propoziţie. LA ALEGERE

Toate aceste opţiuni le-am scris la tablă în ideea de a evita întrebările de genul “Ce scriem? Le scriem pe toate sau…?…” 🙂 🙂

După ce au scris, i-am rugat să mototolească foaia. Un elev a strâns toate biluţele, le-am preluat şi le-am împrăştiat pe jos.

Am format un şir de bileţele mototolite şi am ales formula magică. Înainte de asta, am stabilit că elevii vor fi luaţi în ordine alfabetică.  Şi a început distracţia. Ini mini maini mo sau Din oceanul Pacific… Oricare ar fi formula magică, cu siguranţă copiii se vor distra şi vor fi curioşi să afle ce temă vor avea.

Aşadar, elevul A primeşte tema……..de la elevul X.  Elevul B are tema….. de la colegul/colega X  etc.

20170515_112128+0.jpg

Pam-Pam

Leave a Reply

