Activităţi extraşcolare-extracurriculare

1 iunie împreună

Pe noi 1 iunie ne-a prins de Şcoala Altfel 🙂 Şi cum puteam să petrecem mai bine şi mai frumos dacă nu împreună?

I-am adunat pe copilaşi la un grătar la mine acasă. Treaba a fost serioasă, nu glumă :)) Ne-am împărţit în 2 grupuri mari; un grup s-a ocupat de cumpărături, iar celălalt…..ei bine, ne-am dus acasă şi i-am aştepat:))) Ce am făcut între timp? Eh…ne-am jucat cu baloanele, am fugărit câinele, ne-am amuzat de cum “zboară”prin curte de fericire, am spart baloane şi eram nerăbdători să ajungă mâncareaaaaa că tare foame ne era.

Într-un final mâncarea a ajuns, aşa că ne-am pus pe gătit. Nu de alta, dar burtica striga “dăăăă-mi mâncare, te rog” 🙂 iar căţelul….era cel mai nerăbdător. Dar să nu vă fie milă…S-a delectat cu nişte osişoaree mmmmm….iammi :))))

Vreţi să vedeţi cum ne-am distrat? Chiar vreţi? No`bine ❤

La mulţi aaaani!!!

Leave a Reply

