Ora de dirigenţie

“Cum vreau să fie şcoala mea?” – dezbatere cu elevii|ora de dirigenţie

Oare ce îşi doresc ?  Ce i-ar face fericiţi?  Cum arată şcoala lor de vis?   Ce dorinţe au?   Ce îmbunătăţiri ar aduce şcolii?   Ce lucruri am putea împrumuta din ţările civilizate?   Ce i-ar determina să înveţe mai bine, mai mult? să vină la şcoală cu drag şi nu doar din obligaţie.

Ei bine, am găsit răspunsurile la toate aceste întrebări. Cum? Hm…m-am gândit că ar fi tare interesant să-i provoc pe elevii claselor a V-a la o dezbatere.  Am fost tare curioasă să văd cum pun problema, ce răspunsuri primesc, ce întrebări adaugă, cum gândesc şi cum vorbesc, care este punctul lor de vedere, ce reacţii au la anumite puncte ale discuţiei, dar mai ales la vizionarea unor imagini.

Dorinţele copiilor – Cum vreau să fie şcoala mea?

  • performantă
  • curată
  • cu profesori înţelegători
  • cu un loc de joacă mare
  • imprimantă şi laptop în fiecare clasă
  • teren de fotbal (cu nocturnă)
  • sală de festivităţi
  • cantina şcolii
  • fructe în fiecare zi
  • vestiare pentru fiecare elev
  • biblioteca clasei
  • colegi prietenoşi
  • after school
  • o şcoală fără teme 🙂
  • să existe Ziua Animalelor şi Ziua Carierei
  • toalete moderne
  • manuale noi
  • sală de gimnastică şi dans
  • echipe de baschet, dans, volei (feminin-masculin)
  • mascota şcolii
  • echipă de majorete
  • camere de supraveghere în clase
  • animăluţul clasei
  • automat cu mâncare sănătoasă

 

 

Copyright © artasicopii.wordpress.com

Leave a comment